ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سینما جم

باز شدن فهرست
سینما جم | دانلود | فیلم | سریال | مسابقه | انیمیشن

دانلود فیلم سال دوم دانشکده من با لینک مستقیم و کیفیت عالی

  • ۱۳۵۷

دانلود رایگان فیلم سال دوم دانشکده من با کیفیت عالی Full HD

فیلم جدید ایرانی سال دوم دانشکده من با لینک رایگان

تیزر فیلم هیجان انگیز سال دوم دانشکده من اضافه شد

نام فیلم :سال دوم دانشکده من

منتشر کننده :سینما جم

تاریخ پخش :پاییز 98

ژانر :اجتماعی

فرمت :mkv

سال :1398

حجم :نامشخص

وضعیت پخش :شبکه نمایش خانگی

کارگردان :رسول صدرعاملی

تهیه کننده :مسعود ردایی

بازیگران :سها نیاستی، فرشته ارسطویی، علی مصفا، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، ویشکا آسایش، شقایق فراهانی، نیلوفر خوش خلق و ...

خلاصه داستان :«مهتاب و آوا دانشجویان سال دوم دانشکده هستند که به اتفاق تعدادی دیگر از همکلاسی‌هایشان برای یک سفر چند روزه دانشجویی از تهران به اصفهان می‌روند...

عوامل فیلم سال دوم دانشکده من

فیلمنامه‌نویس: پرویز شهبازی، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، چهره‌پرداز: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، صدابردار: منصور شهبازی، صداگذار: سیدمحمود موسوی‌نژاد، موسیقی: کریستف رضاعی، جلوه‌های ویژه بصری: جواد مطوری، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک، عکاس: مریم تخت‌کشیان،مدیر مارکتینگ:امین عطایی

معرفی بازیگران سال دوم دانشکده من

تصاویر فیلم سال دوم دانشکده من


نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی