ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سینما جم

باز شدن فهرست
سینما جم | دانلود | فیلم | سریال | مسابقه | انیمیشن

دانلود فیلم اکسیدان 2 با لینک مستقیم

  • ۴۵۱۳

دانلود رایگان فیلم اکسیدان 2 با کیفیت عالی فول اچ دی 1080p HDTV


فیلم اکسیدان 2 با لینک مستقیم


| لینک های دانلود اضافه شد |

نام فیلم: اکسیدان 2 | تهیه کننده: منوچهر محمدى | ژانر: کمدی,اجتماعی | تاریخ انتشار: 1397

مدت زمان: 90 دقیقه | کارگردان:حامد محمدى | پخش از شبکه نمایش خانگی

حجم: متفاوت با هر کیفیت | حامد محمدى



لینک های دانلود

فیلم و سریال های در حال پخش

درباره فیلم :این فیلم با نام «اکسیدان۲-ترانسفر» که در انتظار پروانه ساخت می باشد با اضافه شدن کارکترهای جدید فصل پاییز کلید می خورد. / 29 امرداد 97

  • رسانه فیلم ایرانی
    سلام سایت خیلی خوبی دارید بهتون تبریک میگم. فیلم های خارجی بیشتر بزارید
  • حاضر به تبادل بنر با هر سایتی هستم
    www.landonline.rzb.ir
  • امیرعباس -منم چنتا سایت دارم اگه این روشی که میگی واقعی باشه بنراتو 10 روزرایگان میزارم
    http://site8.ir
    http://vkvideo.ir
  • ممنون که جواب دادی
  • دوست عزیز آی دی ندارم با همون ایمیل در تماس باشیم بهتره
  • داداش خودمم دارم میزارم
    من تلگرام ندارم میتونی بهایمیلم یه پیام بدی تا من بگم قضیه چیه
    پاسخ:
    پیام دادم بهتون

  • داداش نظرت چیه به جای پول بنر من به شما یه سایت معرفی کنم که ثبت نام کنی بعد پست بزاری توش لینکتم بزاری بعد ایندکس شدن پستت میاد صفحه اول گوگل بالای نتایج نماشا و میهن ویدئو بعد بازدیدت بالاتر میره نظرت چیه؟
    پاسخ:
    پس برا خودت چرا اینکار نمیکنی ؟؟؟
     
    قضیه اش چطوریه

    اینجا نمیشه به تلگرام بیا و به ایدیرباتم پیام بده بحرفیم درباره اش
    Getabanner-bot

    ایدی تو بفرست بهت پیام بدم
  • سلام وقت بخیر .توی ی کامنت گفتید که درآمدتون خوبه میخاستم بپرسم بیشتر از اپیزو کسب درآمد میکنید؟و اینکه این پاپ باکسی که توی سایت گذاشتید رو از کدوم شرکت گرفتید .تشکر
    پاسخ:
    درامدم از اپیزیو که خیلی بده از پاپ اپ چه درامد ناچیزی دارم از سیستم زرپاپ اپ استفاده میکنم
    https://zarpop.com
  • هم بنری هم متنی رو بگو
    پاسخ:
    بنری برات ماهانه 20 تومان حساب میکنم و متنی رو هم ماهانه 10 تومان اگه هردو رو بگیری برات 25 تومان حساب میکنم
  • داداش قیمت تبلیغاتت رو بگو دیگه
    پاسخ:
    بنری یا تبلیغات متنی
  • سلام سایت پاپ اپ جدید هر 1000 بازدید کننده 13 هزار تومن پرداخت میکنیم
    https://goo.gl/v1geVX
    جدید 97/5/31
  • داداش میتونی رمز آمار فا تو بدی من آمار سایتتو ببینم بعد رمزو عوض کن باشه؟
    رمزو به طور خصوصی از نظرات وب زیر بفرست
    www.alfamovie.ir
  • بالای هر پست قیمتش چند
  • سلام دوباره منم دوست عزیز میای تبادل بنر کنیم تو مال منو بزار من واسه تورو تو سه تا از وبام میزارم اینم آدرسا
    romankhoon.blog.ir
    danmusic.blog.ir
    www.alfamovie.ir
    باشه؟
    پاسخ:
    خیلی کم هستین با هزینه مناسب بنر تبلیغاتی یکی از سایت هاتون میزارم توی سایتم اگه حاظر بودین بگین
  • مطالبتون خوب بازدید میگیرن تعرفه تبلیغاتتونو میتونی تو پاسخ این نظر بدید؟
    بعدش چند ماهه وبتونو افتتاح کردید
    با بک لینک بالا آوردید یا ....
    میشه راز بالا آومدن وبتون تو گوگل رو بگید منم یه وب آهنگ دارم میخوام بیارمش بالا
    سریع جواب بدید
    پاسخ:
    تعرفه ای براش نزدم چون به فکر تبلیغات نمی افتادم چون درامدم خوبه اگه تبلیغات هم نذارم ولی اگه خواستین میتونم تبلیغاتتون با قیمت مناسب قرار بدم.
    بعدش این وب رو میشه بگی یک ماهی میشه یا کمتر زدم .
    اره با بک لینک بالا اوردم و بیشتر مطالب سایت توی گوگل رتبه ای خوبی قرار گرفتن که تا بیشترین ورودی گوگل 1000 تا رفته با 17 هزار بازدید و 11 هزار ایپی اومده
    رازی ندارم فقط توی اشتراک های ویدیو تبلیغات کردم لینک رو به سایتم دادم مثل این:
    مثلا فیلم لاتاری که پخش شده من یه فیلم فیک فیلم دیگه توی میهن ویدیو اپلود کردم با اسم فیلم لاتاری و توی توضیحات لینک سایت خودمو دادم مثل این

    https://mihanvideo.com/v/VVgPR/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84_%%88_%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%82%DB%8C%D9%85_%D9%84%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D8%A8%D8%A7_%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA_hd

    هرچی مطالب من از اشتراک های ویدیو که میان بیشتر بشه رتبت توی گوگل بیشتر میشه و بازدید خوبی میگیری.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی