ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سینما جم

باز شدن فهرست
سینما جم | دانلود | فیلم | سریال | مسابقه | انیمیشن

دانلود فیلم جهان با من برقص! با لینک مستقیم و کیفیت عالی

  • ۱۱۰۲

دانلود رایگان فیلم جهان با من برقص! با کیفیت عالی Full HD

فیلم جدید ایرانی جهان با من برقص! با لینک رایگان

تیزر فیلم هیجان انگیز جهان با من برقص! اضافه شد

نام فیلم :جهان با من برقص!

منتشر کننده :سینما جم

تاریخ پخش :پاییز 98

ژانر :,اجماعی

فرمت :mkv

سال :1398

حجم :نامشخص

وضعیت پخش :شبکه نمایش خانگی

کارگردان :سروش صحت

تهیه کننده :محمدرضا تخت‌کشیان

بازیگران :علی مصفا، جواد عزتی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، سیاوش چراغی‌پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسم‌خانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی، بهروز توکلی

خلاصه داستان :دوستان جهانگیز برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

عوامل فیلم جهان با من برقص

نویسنده: سروش صحت، ایمان صفایی/مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی‌زاده/تدوینگر: خشایار موحدیان/موسیقی: مازیار یونسی/صدا: علیرضا علویان، امین میرشکاری/طراح صحنه: مهدی موسوی/مجری طرح: مجتبی وحیدی/تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان/روابط عمومی: آیدا اورنگ
معرفی بازیگران جهان با من برقص

تصاویر فیلم جهان با من برقص



نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی