ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سینما جم

باز شدن فهرست
سینما جم | دانلود | فیلم | سریال | مسابقه | انیمیشن

دانلود آهنگ محسن یگانه هر چی تو بخوای | همراه با تکست و دو کیفیت عالی

  • ۵۲۸

دانلود آهنگ محسن یگانه هر چی تو بخوای

هم اکنون می توانید دانلود کنید و لذت ببرید از ترانه هر چی تو بخوای با صدای محسن یگانه به همراه متن و دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

شعر : روزبه بمانی / آهنگسازی : محسن یگانه / تنظیم کننده : مهیار رضوان

Exclusive Music: Mohsen Yeganeh – Har Chi To Bekhay With Text And 2 Quality On yunmusic

متن آهنگ هر چی تو بخوای محسن یگانه

 

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

تب تو از لحظه های من نگیر ، این همون داغیه که می پرستم

وقتی که دستاتو می گیرم ببین ، اختیار کل دنیا دستمه

من که یه عمر پر از بغضم ببین ، واسه ی لبخند تو چه می کنم

 

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

 شعر : روزبه بمانی  

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

 

زندگی دلیل بغض من نبود ، تو نمی خندی تو نمی خندی که گریه می کنم

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای

خودتو پایین میاری پای من ، که تورو پیدا کنم فقط همین

چیزی جز افتادن از چشمای تو ، منو از بالا نمیزنه زمین

 

از خودم خیلی خجالت می کشم ، وقتی حتی از منم دلت پره

وقتی حالتو عوض نمی کنم ، بودن من به چه دردی می خوره

تب تو از لحظه های من نگیر

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای

دیگه بعد از این سمت من بیای هرچی تو بگی هر چی تو بخوای

 

───┤ ♪♪♫♫♪♪♯ ├───

 

محسن یگانه هر چی تو بخوای

 

(Visited 1 times, 1 visits today)
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی