ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سینما جم

باز شدن فهرست
سینما جم | دانلود | فیلم | سریال | مسابقه | انیمیشن

دانلود فیلم تپلی و من با لینک مستقیم و کیفیت عالی

  • ۱۰۰۹

دانلود رایگان فیلم تپلی و من با کیفیت عالی Full HD

فیلم جدید ایرانی تپلی و من با لینک رایگان

تیزر فیلم هیجان انگیز تپلی و من اضافه شد

نام فیلم :تپلی و من

منتشر کننده :سینما جم

تاریخ پخش :پاییز 98

ژانر :کودک و نوجوان

فرمت :mkv

سال :1398

حجم :نامشخص

وضعیت پخش :شبکه نمایش خانگی

کارگردان :حسین قناعت

تهیه کننده :حسین قناعت

بازیگران :حسن معجونی، میتراحجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و رامین ناصر نصیر، سامیار محمدی، مرتضی زارع، عباس محبوب و حسین پوراسماعیل

خلاصه داستان :زندگی رامین ، فیلم‌نامه‌نویس ۴۰ ساله‌ تنها و ناموفق با ورود پسری ۸ ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره‌ی تپلی اما برای مرد بیش از حد آشناست ...


عوامل فیلم تپلی و من

فیلمبردار: فرشاد گل سفیدی؛ موسیقی: محمد مهدی گورنگی؛ مدیر تولید: هاشم علی اکبری؛ تدوین: پریسا پروین نیا؛ طراح گریم: زهره سیه پوش؛ طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست؛ صدابردار: سامان شهامت؛ مدیر برنامه ریزی: آرش حسن پور؛ مدیر تدارکات: رضا سبحانی؛ دستیار اول کارگردان: مهدی مطلبی؛ دستیار برنامه ریز: بهرنگ حجازی؛ دستیار دوم کارگردان: رضا پردل؛ منشی صحنه: مونا احدی؛ اجرای گریم: محمد سیه پوش، نازنین طباطبایی؛ دستیار اول طراح صحنه: محمود مهری؛ دستیار اول فیلمبردار: امیرحسین ارقبایی؛ گروه فیلمبرداری:

معرفی بازیگران تپلی و من

دانلود فیلم تپلی و من

تصاویر فیلم تپلی و من


نقد و برسی فیلم تپلی و من

«تپلی و من» عنوان آخرین ساخته حسین قناعت است و هشتمین فیلم او پس از فیلم «لازانیا» است که سال گذشته روی پرده سینماها رفت. این فیلم درون مایه ای متفاوت نسبت به تجربیات قبلی قناعت دارد. در فیلم «تپلی و من» حسن معجونی، میترا حجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، سامیار محمدی، مرتضی زارع، عباس محبوب و حسین پوراسماعیل بازی کرده اند.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی