ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سینما جم

باز شدن فهرست
سینما جم | دانلود | فیلم | سریال | مسابقه | انیمیشن

دانلود رایگان و کامل قسمت چهاردهم سریال ممنوعه با لینک مستقیم

  • ۱۹۶۵

دانلود سریال ایرانی ممنوعه (قسمت چهاردهم) با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت 4K1080P720P480P

برای دانلود قانونی و حلال این سریال ، به ادامه مطلب مراجعه کنید

نام سریال: فصل اول سریال ممنوعه – قسمت اول الی چهاردهم

سال ساخت: ۱۳۹۷

کارگردان: حسن فتحی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۵۵دقیقه

بازیگران: نیکی کریمی، میلاد کی مرام، امیرحسین آرمان، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی فر، لیلا زارع، نیما شعبانژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، فاطمه گودرزی، مجید مظفری،نسرین نکیسا و شیدا یوسفی.

ژانر: اجتماعی، دارم

توضیحات: سریال ممنوعه، مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی علی‌اکبر نجفی ، محصول سال ۱۳۹۷ است. تصویربرداری این مجموعه اجتماعی به سرمایه‌گذاری صادق یاری در زمستان ۱۳۹۶ در تهران آغاز شد و قسمت‌هایی از آن هم در سال ۱۳۹۷ در شهرهای شمالی کشور جلوی دوربین رفته‌است. پخش سریال ممنوعه از دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ در شبکه نمایش خانگی آغاز شده‌است.

خلاصه داستان: دانلود سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی را روایت می کند.

نقد کوتاه: سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از جنجالی ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح و مردمی سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی میتوان از آن به عنوان سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد نام برد.


 دانلود قسمت چهاردهمفصل دوم قسمت 1 (1م بهمن 1397):

کیفیت WEB-DL 2160p 4K UHD

کیفیت WEB-DL 1080p

کیفیت WEB-DL 720p

کیفیت WEB-DL 480p 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی